|
|
|
|
|
|
Hoe lang zijn jullie ongeveer bezig met hoogbegaafden beleid?
|
|
Hoe zou je jullie school classificeren?
BeginnersGevorderdenExperts
|
Iedere school wil wel wat ‘halen’ op deze dag. Waar zijn jullie tegenaan gelopen waar je wel wat advies bij kunt gebruiken? Omschrijf ze eens in het kort.
|
Maar je hebt vast wel iets waar je vol trots over kan vertellen aan anderen.
|
Geef aan op de schaal van 1 tot 5 in hoeverre jullie anderen kunnen ‘dienen’ met tips en adviezen bij onderstaande onderwerpen (veel = 1 gewoon = 2) of juist veel tips en adviezen van anderen kunt gebruiken (4 en 5).
-
thuiszitters
|
|
-
hoogbegaafden met meerdere problematieken
|
|
-
voorkomen en aanpak van onderpresteren
|
|
-
jongeren die hoog gevoelig zijn
|
|
-
voorzetting van beleid in Bovenbouw
|
|
-
de verankering beleid in de school
|
|
-
omgaan met denkbeelden die conflicteren met de geloofsopvoeding
|
|
-
gesprek over wetenschap en geloven
|
|
-
warme overdracht onderbouw > bovenbouw
|
|
-
Warme overdracht PO > VO
|
|
|
In hoeverre hebben jullie na al nagedacht over EN belangstelling voor:
Belangstelling: 1 = geen - 2 = weinig – 3 = redelijk – 4 = ja – 5 = veel
-
Samenwerken in een netwerk van christelijke scholen
Op landelijk niveau, zoals nu
|
|
Op regionaal niveau
|
|
Alleen digitaal
|
|
|
|
-
Vorming van een regionaal netwerk met basisscholen.
|
|
|